Seiten

Freiheit

Freiheit

Demokratie

Demokratie

Mittwoch, 5. August 2009

ایرانیان آزادیخواه مونیخ فرامیخوانند


ایرانیان آزادیخواه مونیخ فرامیخوانند
یادمان جانباختگان راه آزادی
بزرگداشت یکصدوسومین سالگرد انقلاب مشروطه
سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان 1367:
درسال 1367 آیت الله روح الله خمینی رهبر پییشین و بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از پذیرفتن قطعنامه 578 از طرف سازمان ملل متحد و اعلام آتش بس در جنگ خانمانسوز ( باطل علیه باطل) بین ایران و عراق با سر کشیدن جام زهر شخصا فرمان قتل عام زندانیان سیاسی را صادر نمود.
گرامیداشت یادمان آزادیخواهان جانباخته در تبعید :
پس از درگذشت آیت الله خمینی در سال 1368 سیاست ترور مخالفان رژیم در خارج از مرزهای ایران به فرمان مستقیم جانشین خمینی یعنی آیت الله خامنه ای رهبر کنونی رژیم جمهوری اسلامی و آیت الله رفسنجانی رییس جمهور آنوقت بیش از پیش نیز ادامه یافت. ترور و قتل آزادیخواهان برجسته چون دکتر عبدلرحمان قاسملو، دکترفریدون فروخزاد، دکتر شاهپور بختیارٍ، دکترکاظم رجوی، دکتر صادق شرافکندی وزنده یاد حسین نقدی که در کشورهای آلمان، ایتالیا، سوئیس، اتریش و فرانسه به فجیع ترین وضع ممکن از جمله جنایتهایی هستند که رهبران رژیم جمهوری اسلامی علیه بشریت مرتکب شده است.
یورش نیروهای نظامی دولت عراق به شهرک اشرف:
در روز 06 مرداد 1388 نیروهای نظامی دولت عراق به پناهجویان ایرانی شهرک اشرف یورش برده و شمار بسیاری از هم میهنانان ایرانی ساکن آن شهرک را زخمی، کشته و به اسارت گرفتند. اینگونه رفتار های ضدانسانی را میبیایستی بمثابه تلاشی در امتداد گسترش سیاست های تروریستی رژیم جمهوری اسلامی توسط همیاران و هم پیمانان خود در خارج از مرزهای کشور بشمار آورد.
نقض حقوق بشر در ایران:
اعتراضات شبانه روزی گسترده به سرکوب، دستگیری، شکنجه و محاکمه فردی و گروهی شهروندان معترض به دستکاری و تقلب در نتیجه انتخابات دور دهم ریاست جمهوری در ایران و باز نشاندن محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری رژیم اسلامی از چالشهای بزرگی است که اینک رژیم با آن روبرو میباشد.
برنامه ها:
سخنرانی ، گفتگو، پرسش و پاسخ
موسیقی زنده، چکامه سرائی وترانه سرائی : هنرمند آزادیخواه در تبعید: مجید رحیمی
نمایش فیلم مستند: ترور مقدس
پذیرایی از میهمانان گرامی با چای و کیک نیز همراه می باشد.
زمان: یکشنبه 9.8.2009 ساعت: 18تا21
مکان: EineWeltHaus Munchen
نشان Schwanthalerstr. 80 RGB 80336 Munchen
iraniyanemunich@yahoo.de iraniyanemunich.blogspot.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen